David van Wijngaarden nieuw selectielid Bennekom 1

15 april 2024 16:45

David komt volgend seizoen over vanuit de J019-1.

David speelt zijn gehele jeugd al bij onze club. De inwoner van Ede, maakt vanaf de F-jes al deel uit van de jeugdopleiding van Voetbalvereniging Bennekom. David trainde het afgelopen seizoen al regelmatig mee met de A-selectie en gaf bij de oefen/beloften-wedstrijden zijn visitekaartje af. Onlangs werd dit beloond met een debuut in het 1e op 17-jarige leeftijd, in de uitwedstrijd bij SDC Putten.

Sindsdien maakt David veel speelminuten in Bennekom 1. Hij maakt daarbij een uitstekende indruk met zijn creativiteit, diepgang, techniek en scorend vermogen. Dit wordt nu op 17-jarige leeftijd beloond met een selectieplaats voor het nieuwe seizoen.

Wij zijn er trots op dat David op 17-jarige leeftijd deze stappen maakt. David, is hiermee na Rayan Boukatan, Badri Haouat en Yassin Hazzat, het volgende talent uit onze succesvolle jeugdopleiding dat zich aandient. Alle vier spelers maken volgend jaar ook deel uit van onze 1e selectie.

We kijken met veel plezier uit naar hun verdere ontwikkeling.