Kleedkamers

De voetbalvereniging Bennekom beschikt over 21 kleedkamers, waarvan de oudste uit 1975 stamt.

Kleedkamer 1 is extra groot en wordt met name gebruikt door het eerste elftal. Deze kleedkamer is direct verbonden aan de fysio ruimte, waar spelers behandeld kunnen worden en waar enkele trainingstoestellen staan. Kleedkamer 2 heeft óók het grote formaat, wordt op trainingsdagen gebruikt door het tweede elftal, terwijl op zaterdagen zich hier meestal de bezoekende vereniging van ons eerste elftal, ons tweede elftal of onze A1.

De overige 14 kleedkamers hebben een standaard grootte en voldoen aan de richtlijnen van de KNVB. Een aantal van deze kleedkamers zijn via de buitenkant van het gebouw bereikbaar, de andere kleedkamers bevinden zich binnenin het kleedkamergebouw. Locatie kleedkamers: zie 'plattegrond'

NB. Trainers/Leiders kunnen sleutels van kleedkamer vragen bij sleutels@vvbennekom.nl

Kleedkamer 1 + Fysio ruimte

Kleedkamer 2