Selectie VV Bennekom 2020-2021 is compleet

16 april 2020 17:00

Het doet ons plezier om te kunnen melden dat de selectie van Bennekom 1 voor het seizoen 2020-2021 compleet is.
Vanuit het tweede team sluit Niels Koenderink aan bij de eerste selectie. De 24-jarige kopsterke centrale verdediger annex centrumspits uit Heelsum wordt hiermee beloond voor zijn goede prestaties als aanvoerder in het tweede team. Niels speelde voorheen in het eerste team van derdeklasser Redichem en sloot vorig jaar aan bij ons tweede elftal om te zien waar zijn plafond op een hoger niveau lag. Deze ‘investering’ in zichzelf en de club is succesvol verlopen, waardoor hij nu de kans krijgt om zich in de selectie van ons eerste elftal te manifesteren.

Daarnaast krijgen ook dynamische middenvelder Wesley Radstaat en de behendige vleugelaanvaller Anouar Haout door hun goede prestaties in het tweede (en het Beloftenteam) dankzij een stagecontract de kans om zich door te ontwikkelen in de selectie van het eerste. Hetzelfde geldt voor de talentvolle verdediger Noah Roethof van de Jo19-1. Wij wensen hen alvast veel succes.

Bovenstaande contracten en kansen passen binnen het technisch beleid van VV Bennekom om te komen tot een sterk, stabiele en vooral herkenbare selectie. Dit met volop kansen voor de eigen jeugd en regionale talenten.
Tiggo Jansen en Fabian Mösle zullen daarentegen onze club gaan verlaten. Fabian Mösle maakte vorig jaar veel indruk door zijn vele doelpunten, maar kwam dit jaar helaas minder aan spelen toe. We willen Tiggo en Fabian bedanken voor hun inspanningen en wensen hen veel succes en plezier bij hun toekomstige club.

Bestuur en Technische Commissie VV Bennekom