Selectie Bennekom 1 voor seizoen 2020-2021 krijgt vorm

7 februari 2020 22:00

Het doet ons plezier om te kunnen melden dat de selectie en begeleidende staf van Bennekom 1 voor het seizoen 2020-2021 snel vorm begint te krijgen.

Eerder maakten we al bekend dat Aad van den Berg komend seizoen Arnold Brehler opvolgt als hoofdtrainer van Bennekom 1. Aad is 47 jaar, afkomstig uit Maarn, en komt over van SVL uit Langbroek. In het verleden was hij als trainer succesvol actief in de regio Utrecht, onder andere bij Kampong, Roda ’46 en SO Soest. In 2017 promoveerde hij met Alphense Boys naar de hoofdklasse, een prestatie die voor een enorme ontlading zorgde in Alphen en omstreken.
Inmiddels is er ook meer duidelijkheid over de invulling van de overige stafleden. Sander van der Burg en Johan van de Kolk (teammanagers), Lisinka Pieterse (verzorgster) en Johan Homan (keeperstrainer) blijven het komende jaar op De Eikelhof actief. Daarnaast zal Hein Oelderik het team gaan complementeren als technisch manager. Met de overige stafleden worden nog gesprekken gevoerd. Wij wensen allen enorm veel succes en zien uit naar een goede samenwerking in de jaren die komen.

Selectie:
Het doet ons deugd om te kunnen melden dat de volgende spelers in het seizoen 2020-2021 ook in het rood-wit zijn te bewonderen: Martijn Klein-Holte, Joris Klein-Holte, Christian de Haan, Just Berends, Nick Stienstra, Jelmer Goedhart, Jeffrey Rutgers, Tolunay Durmus, Jonathan Quaye, Luciano van Ommeren, Jorn Hiensch, Niek van Ginkel en Mex Bakker. Met de andere spelers worden nog gesprekken gevoerd.
Inmiddels is al wel bekend dat Kai Schuppens (SV Otterlo), Rob Delleman (De Bataven) en Youssef el Hammouchi onze club gaan verlaten.

De selectie wordt komend seizoen versterkt met twee spelers van WAVV: aanvoerder en centrale verdediger Mike Jansen (25) en linkervleugelverdediger Melchior Onderstal (25) komen over. Wij heten hen van harte welkom bij onze club. De komst van Mike en Melchior past in het technisch beleid en de visie van de club om te komen tot een sterk, stabiel en herkenbaar team, met een regionaal getinte uitstraling.

Bestuur en Technische Commissie VVBennekom