Nieuwsarchief

Baggerman Estaete Toernooi 2021 gaat door!!

Wij heten u allen van harte welkom op het 7e  Baggerman-Estaete Zaalvoetbaltoernooi 2021 .

Winterstop, Kerstvakantie, even geen voetbal? Zeker niet voor de leden van VV Bennekom, want zoals de traditie het voorschrijft is er dan het zaalvoetbaltoernooi, wat dit jaar voor  de 40ste keer wordt georganiseerd. Een geweldig evenement voor de gehele voetbalvereniging.

Jongens, meisjes, heren en dames, van jong tot (zeer) oud, iedereen kan deelnemen aan dit toernooi en dat zien we dan ook terug in de verschilende teamindelingen. Ook dit jaar wederom op een mooie en voor vele een  bekende locatie waardoor het mogelijk is dat familieleden en vrienden dit toernooi kunnen  bezoeken en zo support te kunnen geven aan de deelnemers van dit toernooi.

De resultaten van de verschillende poulewedstrijden en de kruisfinales zullen wederom zichtbaar worden gemaakt op de schermen, zodat de stand direct zichtbaar is.

Donderdag is 'De Finaledag', we hopen dat veel toeschouwers de finaledag kunnen bezoeken.
Wij danken bij voorbaat iedereen die dit toernooi mede mogelijk heeft gemaakt en hierbij in het bijzonder de hoofd(naam)-sponsoren van dit toernooi en de Club van 100.
Tevens een woord van dank aan de DVO/Accountor-organisatie die opnieuw en in goed overleg haar accommodatie beschikbaar heeft gesteld.

De organisatie
Mark van Wijk            Johan Lasaroms
Corrie van Wijk          Nellek Lasaroms
Erik van de Pol           Trudy van de Pol