Reünie Club van Toen van 18 april afgelast

16 maart 2020 12:45

Club van Toen (Guus van Holland)

Mannen van Toen,

We moeten jullie helaas mededelen dat de geplande reünie van zaterdag 18 april niet kan doorgaan. Dit als gevolg van het heersende en mogelijk nog oprukkende coronavirus - jullie intussen vast en zeker bekend.
Wij, als werkgroep van de Club van Toen, hebben ons voorgenomen het komende najaar een nieuwe poging voor een reünie te wagen. Daarvoor houden we jullie zo veel mogelijk op de hoogte, via een e-mail, WhatsApp of door berichtgeving op de website van VV Bennekom (www.vvbennekom.nl).

Met vriendelijke groet,
De werkgroep (Guus van Holland, Gert Hulstein, Jack Turkesteen, Geert-Jan Hardeman, Cees Heij, Martin Jacobs, Marcel Rerink, Wim Albers, Wim Meurs en Hein Oelderik)