Pupil van de Week

Bennekom JO11-6, JO11-5

Ik ben Jelte Rietman.
Ik ben 10 jaar oud en zit sinds 2021 op voetbal bij VVB. Daarvoor heb ik een paar jaar op judo en freerunning gezeten.
Ik ben gestart in de 11-6. Na een paar maanden ben ik naar de 11-5 gegaan.
Mijn positie in het veld is rechtsvoor.
Op zaterdag 12 maart is mijn team kampioen geworden. We hebben het gevierd met patat en frikandellen:)
Voordat ik op voetbal ging voetbalde ik al vaak  met mijn vrienden op school en ook op straat met m’n moeder ;) Op een gegeven moment heb ik de knoop doorgehakt en ben ik lid van de club geworden. Sindsdien train ik driemaal per week en heb ik eenmaal per week een wedstrijd, waardoor bijna mijn hele week uit voetbal bestaat nu:)
Ik ga altijd met plezier voetballen en ik vind de wedstrijden heel leuk, dus het is een goede keuze geweest.
Het meeste geniet ik ervan als ik met de bal aan m’n voet tegenstanders passeer en daarna scoor.
Mijn grootste voorbeeld in de voetbalwereld is Christiano Ronaldo omdat hij een topvoetballer en een voorbeeld is. Als ik prof zou kunnen worden zou ik graag bij Ajax spelen, want dat is mijn favoriete club. Georginio Wijnaldum is een Nederlandse speler die ik leuk vind, ook al speelde hij eerst bij Feyenoord ;)
Ik denk dat VVB de wedstrijd op 19 maart gaat winnen.
Pupil van de week zijn lijkt me heel leuk. Het lijkt me heel gezellig om met het team mee te lunchen, de spelers te leren kennen en om mee te maken hoe een wedstrijdmiddag verloopt.

image.png

JO11-5
Hidde Brandsma (verdediger)
Thomas van Dam (verdediger)
Tobi van Deutekom (verdediger)
Dennis Dumbraveneanu (middenvelder)
Djelano Hobé (aanvaller)
Liam Holleman (middenvelder)
Micha van den Hoven (keeper)
Sem van Kampen (verdediger)
Mitchell van Lent (middenvelder)
Dylan Peters (aanvaller)
Jelte Rietman (aanvaller)

De jongens van de JO11-05 trainen maar liefst drie keer per week, om vervolgens op zaterdag de sterren van de hemel te spelen.
Afgelopen weekend zijn ze dan ook weer kampioen geworden!
Overzicht pupillen van de week