Pupil van de Week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Bennekom JO11-4

Hoi allemaal,

ik ben Ryan van de Fliert en ben 10 jaar. Ik voetbal al zo’n vier jaar bij de mooiste club van Nederland, vv Bennekom. Ik speel dit jaar in de JO11-4, en sta zo ongeveer overal in het veld. Het liefste ben ik keeper of verdediger. Dit jaar zijn veel van mijn medespelers nieuw, dus dat was even wennen. Gelukkig gaan we elke week weer wat vooruit. Ik ben op voetbal gegaan omdat ik graag voetbal en het gezellig vind om met een team te spelen. Als ik zou mogen kiezen zou ik het liefste bij Barcelona terechtkomen, en hopelijk ooit met mijn voorbeelden Lionel Messi en Frenkie de Jong spelen.

Ik vind het leuk om Pupil van de Week te zijn en ben benieuwd wat er allemaal gebeuren gaat vandaag. Ik denk dat het eerste met 4-3 wint vandaag en ik kijk vooral naar hoe de keeper het doet!

Groetjes,

Ryan

Team van de week (vv Bennekom JO11-4)

Hierbij wat achtergrondinformatie voor de stadionspeaker en wedstrijdboekje met betrekking tot het Team van de Week op 25 november 2022.

Line-up:

• Vigo Polman
  • Julian van Rennes (afwezig)
  • Ryan van de Fliert
  • Ruben Ruyssenaars
  • Laurens van der Wielen (afwezig)
  • Manuel Christiaans (afwezig)
  • Boaz Markusse (afwezig)
  • David Azad Khan (afwezig)
  • Jesse Hooijer
  • Twan Bazuin

Het team van de week is dit keer het sterrenensemble van Frank Polman. Het team speelt dit jaar voor het eerst in deze samenstelling en dat was even wennen. De eerste weken van het jaar is er vooral aandacht besteed aan het teamgevoel en samen inzet tonen. Dit gaat per week beter waardoor we laatst de eerste overwinning hebben kunnen boeken tegen Redichem! Het zijn stuk voor stuk toppers, iedereen met zijn eigen kwaliteiten!  We kijken uit naar de rest van het seizoen waar er hopelijk veel leuke wedstrijden volgen!

WhatsApp_Image_2022-11-22_at_08.56.08.jpeg

WhatsApp_Image_2022-11-22_at_08.56.08_1.jpeg

WhatsApp_Image_2022-11-22_at_08.56.07.jpeg

Overzicht pupillen van de week