Pak slaag in Langbroek

13 mei 2023 18:15

Uit in Langbroek verloor Bennekom met 5-0 kansloos van SVL, na een 2-0 ruststand.
Dubbele cijfers werden enkel voorkomen door het goede keepen van Christiaan de Haan.
Voor de rest was het treurnis voor de Rood Witten die SVL trainer Habib al Mohsiwani, met een Bennekom verleden, de laatste punten bezorgde om zich ook veilig te spelen.

Voor Bennekom 1 dreigt, inmiddels gezakt naar plek zes op de ranglijst nu een nog matiger competitie resultaat dan vorig jaar waarbij de ontwikkelingen van de laatste weken even zorgelijk zijn.
De trouwste supporters draaiden ruim voor het laatste fluitsignaal de eigen ploeg de rug toe terwijl de youngsters die tegen SVL het rood witte vlaggenschip nog drijvende trachtten te houden er alleen voor stonden. Ook na het laatste fluitsignaal.

Volgende week wacht de laatste thuiswedstrijd van het seizoen. Het zou heel wat waard zijn als de selectie dan nog één keer laat zien, wat ze wel degelijk in huis heeft.
Met vooral ook steun en back-up voor de jonge welwillenden.