MELD JE NU AAN VOOR DE TON VAN DE HEUVEL FAMILIEDAG, VOOR JONG & OUD!

29 april 2023 10:15

Op zaterdag 17 juni sluiten we dit voetbalseizoen feestelijk af met de Ton van den Heuvel Familiedag! Over deze gehele dag is er een gevarieerd aanbod voor jong en oud, van de Bambino’s t/m de 35+, supporters en sponsoren: Voor ieder wat wils! Op zaterdag 17 juni hebben we het onderstaande programma:

08.30 tot 12.00 uur Jeugdtoernooien voor jongens en meiden:
Doe mee met dit leuke toernooi voor de O8 t/m O16, leeftijdscategorieën volgens het Baggerman zaalvoetbalprincipe! Jongens en meisjes kunnen zich aanmelden per individu waarna er na de deadline teams worden gemaakt. Onderstaand de leeftijdscategorieën:
- O8, 9 en 10 (6 tegen 6 op een kwart veld)
- O11, 12 en 13 (8 tegen 8 op een half veld)
- O14, 15 en 16 (7 tegen 7 op een half veld)
We rekenen op een massale opkomst! Meld je aan bij je trainer of leider.

Om de toernooien in goede banen te leiden verwachten we dat van ieder team in de categorieën O8 t/m O16 tenminste één trainer/leider aanwezig is.

09.15 tot 12.00 uur Clinic van Bennekom 1 voor Bambino’s & FIFA League:
De Bambino’s en FIFA League krijgen een leerzame clinic van Bennekom 1 selectie op ons hoofdveld waarbij plezier voorop staat! Aanmelden kan via de bestaande groepsapp van de Bambino’s & FIFA League.

12.15 tot 12.45 uur Kampioenenparade!
De winnaars van de jeugdtoernooien en alle jeugdteams t/m O16 die in het seizoen 2022/23 kampioen zijn geworden, zullen worden gehuldigd in een kampioenenparade. Kom massaal naar de tribune om onze kampioenen toe te juichen!

13.00 tot 17.30 uur Toernooien voor senioren vanaf O17:
Leuke toernooien voor alle spelers vanaf de O17 en ouder! Er zijn drie toernooien:
- Herentoernooi; voor de JO17, 19 en senioren van vv Bennekom
- 35+ (en bij voldoende animo 45+) toernooi; voor zowel interne als externe teams
Bij alle toernooien wordt er 7 tegen 7 (incl. keeper) gespeeld op een half veld. Om  13.00 uur starten we met een gezamenlijke lunch waarna er om 14.00 uur wordt afgetrapt met de eerste wedstrijden. Kosten voor deelname is 15 euro per persoon (inclusief lunch & diner). Onderstaand de verdeling voor aanmelden:
- JO17 en 19: Martijn Fluit (06-37406567)
- Senioren: Sjonnie Maasdam (06-16302073)
- 35+ intern & extern: inschrijfformulier op website via de onderstaande link:

Bij inschrijving graag onderstaande vermelden:
- Teamnaam en naam contactpersoon (per team)
- Aantal deelnemers per team
- Emailadres en telefoonnummer contactpersoon

13.00 tot 17.30 uur Damestoernooi:
Een leuk toernooi voor de damesteams vanaf de MO17 t/m de VR30+ van VVB. Dit toernooi wordt gehouden aan de hand van het zaalvoetbalprincipe waarbij er 7 tegen 7 (incl. keeper) wordt gespeeld op een half veld. Je meldt je individueel aan waarna de teams na de deadline worden gemaakt door de organisatie. Elk team bestaat dus uit een mix van dames vanuit de MO17 t/m de Vr30+.
Deze middag start om 13.00 uur met een gezamenlijke lunch waarna er om 14.00 uur wordt afgetrapt met de eerste wedstrijden. Aanmelden kan bij je trainer/trainster of leider/leidster!

18.00 tot 00.00 uur diner en feestavond:
Heerlijk diner gevolgd door een gezellige feestavond met DJ! Wil je mee eten, maar speel je niet mee met het toernooi? Geef je dan alsnog op bij Dion de Ruiter via 06-37404277.

Side-events:
Over de gehele dag zijn er verschillende leuke side-events te doen voor de jeugd en is er een gezellig horecaplein ingericht.

Deadline aanmelden voor bovenstaande activiteiten is woensdag 31 mei. Zet 17 juni dus alvast in je agenda en meld je aan!