GEZOCHT: VRIJWILLIGER DIGITALE OMGEVING VV BENNEKOM

25 april 2023 22:30

Aanleiding:
Voetbalvereniging Bennekom heeft de ambitie om op het vlak van haar digitale werkomgeving een flinke stap voorwaarts te zetten. Daartoe hebben we non-for-profit overeenkomst afgesloten met Microsoft, die ons in staat stelt om onze operationele werkprocessen te professionaliseren, onder andere door gebruik te maken van OneDrive, Microsoft Forms en de hele Office omgeving.

Gezocht:
We zijn op zoek naar een aantal enthousiaste vrijwilligers die ons willen helpen bij de opzet, inrichting en het in gebruik nemen van een dergelijke werkomgeving. Ervaring met bovengenoemde producten zal daarvoor onmisbaar zijn. Tevens zullen jullie veel samenwerken met collega-vrijwilligers binnen de club, die wil je immers aan de voorkant betrekken bij de inrichting van de nieuwe omgeving.
Wat betekent dit voor jou?
Je vindt het leuk om vrijwilligerswerk voor VV Bennekom te doen, en daarmee de betrokkenheid bij de club te versterken. Je bent sociaal- en ICT-vaardig, en hebt tijd om deze vaardigheden in te zetten voor de club. Qua tijdsbesteding voorzien we een inspanning van een paar uur in de week, op projectbasis. We hopen op reacties van vrouwen en mannen.
Wat biedt VV Bennekom:
Een vrijwilligersfunctie waarbij je via je eigen expertise de vereniging om een enorme stap voorwaarts te zetten in de organisatie van onze werkprocessen. En daarmee een niet te onderschatten bijdrage levert aan het werkplezier van je collega-vrijwilligers bij de vereniging.
Bij interesse kun je mailen met Evert-Jan Tromp of Stefan Aarninkhof, via: ict@vvbennekom.nl