Bennekom uitgeschakeld in Beker

17 september 2022 19:30

Op een van tijd tot tijd kletsnatte Eikelhof schakelde zondag 2e klasser DVC’26 uit Didam het thuisspelende Bennekom uit voor de beker.

In een uiterst teleurstellende partij voetbal kreeg Bennekom nog wel ‘de kans’ van de wedstrijd om op voorsprong te komen maar het missen van de terecht toegekende penalty (’13) was tegelijkertijd illustratief voor de uiterst teleurstellende prestatie van de thuisploeg.

Na een 0-0 ruststand scoorden de gasten halverwege de 2e helft de 0-1 nadat keeper Christiaan de Haan de Rood Witten kort voor rust al voor een achterstand had behoed.

Voor Bennekom was de uitschakeling voor de regionale Bekercompetitie het slotakkoord van een moeizaam verlopen voorbereiding.

Aankomende zaterdag start de reguliere competitie als uit in Dordrecht Oranje Wit wacht.