Bennekom verliest uit bij Roda '46

31 augustus 2022 9:45

Op dinsdagavond 29 augustus bleek zaterdag 1e klasser Roda’46 in Leusden net wat verder in haar voorbereiding dan het bezoekende Bennekom 1.
Na 90 minuten was de eindstand 3-2 in het voordeel van de thuisclub met aan Bennekom zijde doelpunten van Maurice Kuppens die de 0-1 liet noteren(’15) en Fabian Beukhof (’46),
die kort na rust de 1-2 binnenschoot.

Toch was Roda de beter voetballende ploeg die met name in de 2e helft er in slaagde Bennekom telkens weer onder druk te zetten en  bij balverlies ook weer even snel de bal wist te heroveren.

Roda’46 verdiende de overwinning dan ook terwijl het voor de Bennekommers een meer dan nuttige oefenwedstrijd bleek.

Aankomende zaterdag is er geen oefenwedstrijd maar wordt er wel getrained waarna op dinsdagavond 6 september de Bekercompetitie-Oost start met een thuiswedstrijd tegen het in de zaterdag 2e klasse uitkomende OVC’ 85 uit Oosterbeek.

De aftrap op de Eikelhof op dinsdagavond is 6 september is om 20.00 uur.