ARJAN HENDRIKSEN WORDT TALENTBEGELEIDER BIJ VVB

17 mei 2022 7:30

De functie van talentbegeleider is nieuw bij onze club. Arjan Hendriksen (29) is echter geen onbekende in onze vereniging.
Arjan begon met voetballen bij Fortissimo in Ede, waar hij vanaf zijn 16e ook al verschillende jeugdteams trainde. Arjan maakte op zijn 22e de overstap naar VV Bennekom, waar hij inmiddels ook woont. Arjan startte bij JO13-2 van VV Bennekom en daarna de JO13-1. Na drie jaar de JO13-1 te hebben getraind, traint hij nu voor het vierde jaar aaneen de J015-1. Hij werkte enkele jaren samen met Raymond Kuppens. Dit jaar deelt hij het trainerschap met Marc de Geus en met succes, want afgelopen weekend werd dit team kampioen in de 5e divisie!

Arjan heeft zodoende veel van onze talenten de afgelopen jaren voorbij zien komen.
Voetbalvereniging Bennekom wil met de aanstelling van Arjan een investering maken, om onze talenten te ondersteunen. Dit om de laatste stap naar de A-selectie te kunnen zetten. Naast de individuele aandacht (op persoonlijk en voetbaltechnisch vlak), zit ook de veldtraining in zijn takenpakket. Arjan zal hiertoe doordeweeks onze trainers van het beloftenteam (023) én Jong Bennekom (2e elftal) gaan ondersteunen. Op de zaterdagen zal Arjan dan weer gericht gaan kijken naar onze individuele talenten in de J017, J019, ons 2e en 1e team.
Wij wensen Arjan daarbij alvast veel succes.