NUNSPEET KOMT OP BEZOEK IN BENNEKOM

28 april 2022 22:45

Bennekom 1 neemt het zaterdagmiddag op tegen Nunspeet, de koploper van de eerste klasse D. Daarmee krijgt de ploeg van Aad van den Berg een zware dobber. Maar om het seizoen niet als een nachtkaars uit te laten gaan, moeten de roodwitten eigenlijk wel een goed resultaat behalen.

Van den Berg en zijn mannen hebben namelijk een doel: een gooi doen naar de derde periodetitel en zich op die manier nog plaatsen voor de nacompetitie. De start in de periode is echter niet zoals gehoopt: na de wedstrijden tegen SDV Barneveld (1-1 op De Eikelhof) en SVZW (3-0 nederlaag in Wierden) staat de teller na twee duels op één punt.

Op de algehele ranglijst staat Bennekom op de zevende plaats. De achterstand op de topposities is inmiddels aanzienlijk. Zo heeft nummer vier SVZW nu acht punten meer.

Nunspeet, de tegenstander van zaterdag, presteert wat dat betreft een stuk beter. De ploeg van Lucas Hoekman gaat momenteel aan kop, al kan DTS Ede de Veluwenaren nog wel passeren. Nummer drie DTS heeft twee punten minder, maar moet de gestaakte wedstrijd tegen SVI nog uitspelen.

Voetbalvereniging Bennekom dat zich voor volgend seizoen versterkt heeft met Kai Huisman van GVVV, kan daarmee aan de bak, maar zal gebrand zijn op revanche na vorige week. Na zaterdag wachten de Bennekommers twee uitduels: SVI (7 mei) en csv Apeldoorn (dinsdag 10 mei). Op 14 mei komt KHC op bezoek op De Eikelhof.

Veel plezier bij Bennekom - Nunspeet! Ook LIVE te volgen via www.youtube.com/c/vvbennekomtv/videos