Selectie Bennekom 1 voor seizoen 2022-2023 krijgt snel vorm

2 januari 2022 19:00

Eerder informeerden we je al over de verlenging van onze technische- en medische staf. Dit onder leiding van hoofdtrainer Aad van den Berg.

Het doet ons plezier om nu ook te kunnen melden dat de 1e selectie voor het seizoen 2022-2023 snel vorm begint te krijgen.  De club is blij met deze continuïteit en duidelijkheid. We zijn erg blij dat veel spelers aangeven aan onze club verbonden te willen blijven. Onze waardering is groot voor hun inzet om een hechte groep te zijn. Er is naast het voetbalplezier ook veel ambitie om verdere stappen te zetten, in zowel de individuele ontwikkeling, als de teamprestatie.

Voor het komende seizoen krijgen huidige stagiairs Robin Meurs (2e) en Wessel van Silfhout (J019-1) een vaste plek in de eerste selectie. Eerder werd deze route ook bewandeld door Noah Roethof, Xavie Tromp, Niels Koenderink en Roy de Graaf. Dit past ook in het technisch beleid, ambitie en de visie van de club om te komen tot een sterk, stabiel en herkenbaar team. Dit met volop kansen voor de eigen jeugd en regionale talenten.

De volgende 18 spelers zijn voor het komende seizoen vastgelegd.

1. Andreas Dusink

2. Christian de Haan

3. Elias Boumkass

4. Fabian Beukhof

5. Giovanni Scharrenberg

6. Jeffrey Rutgers

7. Joris Klein Holte

8. Judah Berefo

9. Just Berends

10. Koen Huntelaar

11. Mike Jansen

12. Mike Vermeij

13. Niels Koenderink

14. Noah Roethof

15. Robin Meurs

16.Roy de Graaf

17. Wessel van Silfhout

18. Xavie Tromp

Wij wensen allen enorm veel succes en zien uit naar een goede verdere samenwerking. Inmiddels is ook bekend dat Niek van Ginkel, Nick Stienstra en Luciano van Ommeren onze club gaan verlaten. Met de overige spelers worden nog gesprekken gevoerd.