Club van 100, de onzichtbare reus

10 juni 2021 10:45

Club van 100

We horen er soms weinig van, maar wat mogen wij als club blij zijn met onze Club van 100. Het is een onzichtbaar budget dat al decennia lang zijn weg vindt binnen onze club. Ik weet niet precies wanneer ze is opgericht maar het is er al vrij lang geleden.

Heel veel activiteiten zijn bekostigd door de Club van 100, waar soms over geschreven is - de leden weten het wel, die krijgen de jaarlijkse nieuwsbrief. Een goed plan om op de website en de sociale media wat meer te vertellen over wat de Club van 100 jaarlijks heeft gedaan of gaat doen met het te besteden geld. Afgelopen maand zijn daar twee prima investeringen bijgekomen.

De grote tent die nu op het voor terras staat bij de kantine is volledig gefinancierd, mooi om nu te gebruiken in de Corona-tijd voor een overdekt terras. En bij de jaarlijkse toernooien, of bij jubileum feesten een goed bruikbare investering.

Ook heeft de Club van 100 een substantiële bijdrage geleverd aan tien nieuwe trainingsdoelens die de Firma Alproned afgelopen week bij ons heeft afgeleverd. Zonder dit bedrag hadden wij de toen doelen niet kunnen bestellen. Dat ze nodig zijn was dezelfde dag al te merken, ze waren allemaal in no time in gebruik.

Absoluut een onmisbare club in onze voetbalvereniging. Ben jij nog geen lid? Ik zou zeggen: heel gauw worden dan. Voor minder dan een euro per week ben jij ook onderdeel van deze onzichtbare reus die vele initiatieven steunt. Op de website kunt u alle informatie vinden.

Misschien een goed idee om tijdens een drukke zaterdag wat meer bekendheid te geven aan de Club van 100 en wat zij allemaal bij onze mooie club doet. Op dit moment hebben ze 120 leden, over ruim drie jaar bestaan wij 70 jaar, een mooie uitdaging om er ongeveer 70 leden bij te krijgen zodat wij als streefgetal de 200 gaan halen.

Bron: Club van 100