Barcoaches & barmedewerkers gezocht voor zaterdagmiddag en -avond

16 april 2021 17:00

Een sportvereniging kan niet zonder vrijwilligers. Een grote voetbalvereniging als VV Bennekom heeft er genoeg. Toch zijn we op dit moment voor de heropening van de horeca op zoek naar nog meer vrijwilligers. Voor de zaterdagen willen wij graag barcoaches die eens in de vier tot zes weken (of vaker) bardienst willen draaien vanaf 14.00 uur tot sluiting van de kantine (meestal tussen 18.00 uur en 20.00 uur).

Als barcoach werk je samen met een seniorenteam of een door jezelf samengesteld team achter de bar en maken jullie er samen een gezellige middag en avond van. Als barcoach ben je verantwoordelijk voor de begeleiding en bezetting. Daarom is communicatie met het dienstdraaiende (senioren)team erg belangrijk. Tevens zorg je er samen met je team voor dat de voorraad in de koeling wordt aangevuld en dat de kantine, bar en keuken schoon en netjes worden achtergelaten. Tenslotte ben je verantwoordelijk voor de kas en het afsluiten van de kantine én het sportpark.

Maak er samen met je team een feestje van en creëer een sfeervolle topmiddag/avond in de kantine en/of op het mooiste terras van Bennekom.
De kantine van Voetbalvereniging Bennekom heeft een moderne kassa waarmee we zoveel mogelijk cashless willen werken. Betalingen bij voorkeur met pin, contactloos maar ook groepsbetalingen van onze teams zijn mogelijk via de Splitt betaalapp speciaal voor sportkantines.

Ben je geïnteresseerd en wil je meer weten over de leukste en gezelligste vrijwilligersfuncties bij VV Bennekom, neem dan contact op met Edwin Lek op 06-24832167 of stuur een email naar horeca@vvbennekom.nl.

Vrijwilligers zijn onbetaalbaar. Sluit je daarom aan bij de leukste en gezelligste club vrijwilligers.

Bron: Edwin Lek en Horeca VV Bennekom