Sponsoren bedankt!

23 februari 2021 17:30

De afgelopen twee weken heeft de sponsorcommissie een attentie gebracht aan onze sponsoren. Ondanks de roerige periode waarin we ons nog steeds bevinden blijven zij loyaal aan onze mooie vereniging. Dat we hier enorm blij mee zijn is een understatement. Als blijk van waardering is deze attentie in de vorm van een prachtig wijnpakket en een mooie begeleidende brief bij hen bezorgd.

We zijn erg trots en dankbaar dat we ook in deze periode kunnen blijven rekenen op de steun van de trouwe sponsoren. Want zonder dit zijn alle activiteiten op onze vereniging niet mogelijk. Samen met de inzet van onze vrijwilligers hebben we met name de jeugd, met inachtneming van alle overheidsmaatregelen, kunnen laten voetballen. Dit heeft zelfs in het roerige voetbalseizoen 2019-2020 voor een groei van onze jeugdafdeling geleid, waarbij onze meidentak er uit sprong. Dit had niet gekund zonder de steun van de sponsor.

We hopen van harte onze samenwerking ook in 2021 te kunnen voortzetten in een samenleving die snel weer toegankelijk is en waarin ook onze voetbalvereniging nog steeds een belangrijke plek inneemt. Voor de aankomende tijd wensen wij u allen vooral een goede gezondheid en betere vooruitzichten.

Nogmaals enorm bedankt namens Voetbalvereniging Bennekom!

Bron: De Sponsorcommissie